Preguntes Freqüents

Escola de Joieria JORGC

Puc apuntar-me a l'escola si no estic col·legiat?
Per descomptat! Els nostres cursos estan oberts a tothom que tingui interès a aprendre i endinsar-se en el món de la joieria.
Puc començar Joieria quan vulgui?

Si, el curs de joieria és personalitzat per a cada alumne i pots començar qualsevol dia de l’any escolar.

Quantes hores a la setmana puc venir a classe?

Pots assistir des d’una sola hora a la setmana fins a cent. Recomanem un mínim de 3 hores diàries, però les opcions d’assistència són a discreció de l’alumne.

No sé res de joieria, puc apuntar-me al curs de Joieria Professional?

Sí. El curs de Joieria Professional (Nivell 1) està estructurat per a iniciar-se amb un coneixement nul de joieria . Els alumnes que ja tenen coneixements poden començar en exercicis més avançats segons els nostres professors ho considerin.

Vull realitzar els estudis professionals, però no disposo de l'horari lliure necessari Tinc alguna opció?

Sí. En cas de cursar i aprovar totes les matèries que conformen la formació professional s’obté la titulació. No importa si s’ha cursat en dos anys, tres o quatre.

Si començo joyeria flexible podria passar a cursar joyeria professional i si és així, els exercicis es convaliden?

Per descomptat, en el moment que ho desitgis pots fer el canvi a joieria professional i sí, els exercicis es convaliden.

Tinc coneixements de joieria, perquè ja he estudiat en una altra escola Començaré de zero?

Dependrà dels teus coneixements. Els professors analitzaran les teves peces ja creades i veuran com et desemboliques amb els primers exercicis. Llavors decidiran quant temari es convalida.

En els cursos monogràfics es lliura algun certificat?
Sí, un certificat on es detalla el temari del curs realitzat.
Cal comprar eines?
No, les eines de treball són de l’escola.
Els cursos són molt teòrics?

No, des del primer moment s’asseu a l’alumne en la taula de treball amb les eines. Les indicacions teòriques es fan sempre sobre la peça a treballar. Nosaltres ensenyem l’ofici tradicional i la millor manera d’ensenyar-te és amb la pràctica.

Es pot usar el taller per a realitzar producció pròpia?

No. El taller amb les seves eines i màquines és únicament per a les classes i els alumnes han de realitzar els exercicis que estableixen els professors.