Joieria Professional

Una bona formació és imprescindible,
el futur és a les teves mans.

S’obté el diploma de Joier Professional que atorga el Col·legi Oficial de Joiers, d’Orfebres, de Rellotgers i de Gemmòlegs de Catalunya.

HORES DE CLASSES PRÀCTIQUES

d’Especialització (CE)

Tria la teva professió. Decideix el teu futur

Els millors professors de l’ofici imparteixen aquests cursos on obtindràs
els coneixements necessaris per a exercir la professió que triïs amb total solvència i autonomia.

Encastat de
Pedres Precioses (CE)

agsdi-bookmark-star

Classificació
de Diamants HRD (CE)

Més de 100 hores dedicades exclusivament a l’ensenyament i perfecció de les diverses tècniques que requereix la professió.

agsdi-time

Joieria
Modernista (CE)

Ensenyament tradicional impartit amb el coneixement i saviesa de reconeguts professionals de l’ofici. Aprendràs amb i dels millors.

agsdi-people

Monogràfics

Múltiples cursos
de durada determinada.

Una mostra dels més de vint cursos diferents que s’imparteixen al llarg de l’any
perquè aprenguis les tècniques que més t’interessen.

Encastat
de Pedres Precioses

A través de la pràctica aprendràs a desenvolupar les teves pròpies eines de perforació, ajustar el burí, la peça encolat de fred i calor. També l’ajust a mà i mecànic de tota mena de joies.

Esmalt
Al Foc

Obtindràs els coneixements bàsics de les diferents tècniques d’esmalt al foc aplicats a la joieria. Classes pràctiques.

Gravat de
Joieria a Burí

T’ensenyarem a preparar i utilitzar els principals burins emprats per al gravat de joieria. Són classes pràctiques.

CLASSIFICACIÓ
DE DIAMANTS

Facilitem els coneixements bàsics per a ser capaç de situar un diamant en la classificació de les 4Cs; color, puresa, talla i pes.

DIBUIX A
MÀ ALÇADA

Mostrarem quines són les habilitats necessàries per a esbossar o dibuixar qualsevol disseny de joies a mà alçada amb perspectiva.

DISSENY PER ORDINADOR
DE JOIES 3D

Exercicis de realització de peces de joieria, que et permetran introduir-te en les tècniques de modelatge per ordinador 3D.

L’
Escola

El futur és a les teves mans i nosaltres l’oferim la millor formació. T’acompanyem en cada etapa de camí d’aquest gran viatge.

Més de 200 metres quadrats d’instal·lacions en el cor de Barcelona dedicats a proporcionar-te tot el que necessites, sense oblidar el nostre entorn acollidor que convida a un continu aprenentatge.

Els millors professors a la teva disposició, amb el reconeixement per part de la Generalitat com Mestres Artesans, dedicant tot el temps que necessitis a transmetre la seva passió per l’ofici.

innovació
disseny
tradició
tècnica

Més de 30 anys ensenyant joieria. Més de 25 cursos. Més de 5.000 professionals formats.

En aquesta secció podràs saber més sobre nosaltres, consultar les notícies recents i veure les opinions dels nostres alumnes

Escola de Joieria JORGC

Escola de Joieria *JORGC.
L'Escola del Col·legi de Joiers, d'Orfebres,
de Rellotgers i de Gemmòlegs de Catalunya.

Telèfon

Dilluns / dijous: 9:00h. a 20:00h.
Divendres: 9:00h. a 18:00h.

HORARI

corporatiu