Cera Alternativa

Descripció

Facilitarem els coneixements necessaris per a la realització de prototips en els diferents tipus cera per a microfusió.

Temari

• Cera de degoteig.
  • Cera Rosa.
  • Fils de Cera.
  • Cera Vermella.
  • Cera per a textures.
  • Coneixement i presentació de les eines i utensilis com a base del desenvolupament del treball a realitzar.
  • Coneixement i aprenentatge de les diferents tècniques per a realitzar diferents peces, en volum o planes.
  • Coneixement i aprenentatge de les possibilitats de realitzar textures en cera rosa.

Metodologia

• Exposició oral de continguts per part del docent, amb exemples i casos pràctics per a facilitar la comprensió i l’aprenentatge per part dels alumnes.
  • Mostres de productes ja confeccionats per altres alumnes.
  • Exposició interactiva entre els alumnes dels treballs realitzats a l’aula.
  • Diferents tipus de ceres per a la realització de les peces.
  • Aprendre les qualitats i resultats que ens proporcionen les diferents dureses que es presenten en la cera.

Professora

Anna Panyella

Dóna un pas més...

Joieria Professional

Un bona formació és imprescindible,
El futur és a les teves mans.

agsdi-layers

Dos nivells

El curs de Joieria Professional consta de dos nivells, més un projecte final d’estudis. S'imparteixen múltiples assignatures necessàries per dominar l'ofici.

agsdi-calendar

Incorporació

Com que és un curs totalment personalitzat, et pots incorporar durant tot l'any, en el moment que desitgis iniciar l'aprenentatge.

agsdi-time

1.540 h

A l'acabar els estudis hauràs realitzat 1.540 hores de classes pràctiques..

Joieria Professional

Altres Monogràfics

Dibuix a mà Alçada

Dibuix a mà alçada

Descripció

Mostrarem quines són les habilitats necessàries per a esbossar o dibuixar qualsevol disseny de joies a mà alçada amb perspectiva.

Complet.

Cursos a Mida

Descripció

La nostra experiència i un equip dels millors professors del sector fan possible oferir-li sol·licituds formatives adaptades a les seves necessitats.

Preu

Segons pressupost elaborat a l'efecte.

Disponibilitat

Dates i horaris planificats i adaptats a cada projecte.

Poliment de Joies

Poliment de Joies | Monogràfic

Descripció

L'objectiu és que coneguis les diferents tècniques del poliment i puguis aplicar-la a les teves joies.

Disponibilitat

2 dies - 2 hores cada dia (Es poden sol·licitar dates).
Obert. Places limitades.