Dibuix a Mà Alçada

Descripció

Mostrarem quines són les habilitats necessàries per a esbossar o dibuixar qualsevol disseny de joies a mà alçada amb perspectiva.

1r Curs

Objectius: En el 1r curs l’alumne aconseguirà els coneixements suficients de dibuix per a realitzar la representació d’una joia, a mà aixecada o perspectiva, donant valors de llum a la joia en blanc i negre.
Temes:
1.1 Formes simples de volums.
1.2 Perspectives: 1.2.1 Militar. 1.2.2 Isomètrica. 1.2.3 Cavallera
1.3 Valors de llums i ombres.
1.4 Dibuixos: 1.4.1 Anells. 1.4.2 Estructures cilíndriques. 1.4.3 Polseres. 1.4.4 Penjolls, etc.

2n Curs

Objectius: En el 2n curs arribarem al color, representarem la joia tal com és, amb el metall que està realitzada. Aprendrem a dibuixar les gemmes, tant amb talla com en caboixó o en estat natural.
Temes:
2.1 Diferents maneres d’utilitzar el color: 2.1.1 Guache. 2.1.2 Llapis de color. 2.1.3 Aquarel·la, etc
2.2 Representació del metall.
2.3 Representació de les gemmes.
2.4 Perles, color i lluentor.
2.5 Representació de pàtines.

Amb els 2 cursos de dibuix podrem representar la joia íntegrament.

Observacions

El curs és de 26 sessions de durada repartit en mesos. Es pot iniciar en qualsevol moment de l’any. Les classes són individuals. D’Octubre a Maig.

Professora

Maribel Chiva

DOMINA
UNA PROFESSIÓ

ELS MILLORS
PROFESSORS

Ensenyament tradicional impartit amb el coneixement i saviesa de reconeguts professionals de l'ofici. Aprendràs amb i dels millors.

Cursos de
Especialització

TRIA LA TEVA PROFESSIÓ. DECIDEIX EL TEU FUTUR.

100 HORES

Més de 100 hores dedicades exclusivament a l'ensenyament i perfecció de les diverses tècniques que requereix la professió.

TOT A
LA TEVA DISPOSICIÓ

L'escola proporcionarà als alumnes les eines necessàries per al curs d'especialització triat.

Altres Monogràfics

Encastat de pedres precioses

Encastat de Pedres Precioses

Descripció

A través de la pràctica aprendràs a desenvolupar les teves pròpies eines de perforació, ajustar el burí, la peça encolat de fred i calor. També l'ajust a mà i mecànic de tota mena de joies.

Esmalt al foc

Descripció

Obtindràs els coneixements bàsics de les diferents tècniques d'esmalt al foc aplicats a la joieria. Classes pràctiques.

540,00600,00

Gravat de Joieria a burí

Descripció

T'ensenyarem a preparar i utilitzar els principals burins emprats per al gravat de joieria. Són classes pràctiques.