Disseny de Joies en 3D

Exercicis de realització de peces de joieria que et permetran introduir-te en les tècniques de modelatge per ordinador. En el curs es veuran conceptes necessaris de disseny 3D.

Metodologia

Classes participatives on el professor mostra el desenvolupament dels exercicis i despres els alumnes ho reprodueixen en els seus propis ordinadors.

Demo del programa de 30 dies pels alumnes amb exercicis per treballar a casa.

Aplicació 3D: Jewelry CAD Dream

El curs es realitza amb el programa Jewelry CAD Dream V.14 que combina un motor de modelatge híbrid ultraràpid d’alta gamma amb modelatge directe, una gran quantitat d’eines CAD de joieria, juntament amb un modelatge històric d’alt nivell, i proporciona les eines més poderoses en la indústria del programari de joieria. (Només compatible amb sistema WINDOWS)

Més informació >

Dificultat

Tres nivells segons la complexitat del curs.

Antonio Loureiro

d'Especialització

TRIA LA TEVA PROFESSIÓ. DECIDEIX EL TEU FUTUR.

DOMINA
UNA PROFESSIÓ

Cursos d'Especialització

ELS MILLORS
PROFESSORS

Encastat de Pedres Precioses | Curs d'Especialització (CE)
Ensenyament tradicional impartit amb el coneixement i saviesa de reconeguts professionals de l'ofici. Aprendràs amb i dels millors.

100 HORES

Joieria Modernista | Curs d'Especialització (CE)
Més de 100 hores dedicades exclusivament a l'ensenyament i perfecció de les diverses tècniques que requereix la professió.

TOT A
LA TEVA DISPOSICIÓ

Classificació de Diamants HRD | Cursos d'Especialització (CE)
L'escola proporcionarà als alumnes les eines necessàries per al curs d'especialització triat.

Altres Monogràfics

monogràfic 13 | obert

14 al 18 Juliol | places limitades

Kum boo

KUM BOO

Antiga tècnica Coreana de daurat, utilitzada per a aplicar fines làmines d'or a la plata.

monogràfic 14 | obert

7 a l'11 Juliol | places limitades

Textures sobre Metalls

TEXTURES SOBRE METALLS

Teoria elemental sobre els metalls. Molta pràctica en el taller. Experimentació imaginativa i pràctica en grup. És un curs bàsicament pràctic, on els resultats s'avaluaran posant-los en comú i comentant-los en grup per a aprendre tots.

monogràfic 15 | obert

10 al 14 Juliol | places limitades

FOSA: EXPERIMENTACIÓ I TÈCNIQUES ALTERNATIVES A LA FOSA CLÀSSIC

FOSA: EXPERIMENTACIÓ I TÈCNIQUES ALTERNATIVES A LA FOSA CLÀSSICA

Conèixer i portar a la pràctica una sèrie de tècniques de fosa ajudant-nos de materials orgànics, fàcilment manipulables i a l'abast de l'alumne.