Escultura orgànica en cera

Tractarem la cera mecànica com a objecte escultòric a partir d’un tema concret a triar pels alumnes: animals, figures, flors… que puguin ser integrats o complementar les joies. Dominar el món de la cera obre un ventall enorme de possibilitats dins de la joieria creativa.

El curs s’inicia el primer Dijous de cada mes.
La durada és de 4 Dijous (4 h. al dia): 16 hores en total.

Objectius

Adquirir els coneixements necessaris per a la realització de joies treballant la cera dura.

Contingut

Coneixement de les principals eines necessàries per a la cera.

• Cada alumne decidirà que imatge vol representar en cera.
  • Explicació de les eines a utilitzar.
  •  Treballar amb la cera i les diferents eines.
  • Una vegada fetes en metall, aprenen a fer els acabats finals al taller l’escola.

Antoni Ferrer

d'Especialització

TRIA LA TEVA PROFESSIÓ. DECIDEIX EL TEU FUTUR.

DOMINA
UNA PROFESSIÓ

Cursos d'Especialització

ELS MILLORS
PROFESSORS

Encastat de Pedres Precioses | Curs d'Especialització (CE)
Ensenyament tradicional impartit amb el coneixement i saviesa de reconeguts professionals de l'ofici. Aprendràs amb i dels millors.

100 HORES

Joieria Modernista | Curs d'Especialització (CE)
Més de 100 hores dedicades exclusivament a l'ensenyament i perfecció de les diverses tècniques que requereix la professió.

TOT A
LA TEVA DISPOSICIÓ

Classificació de Diamants HRD | Cursos d'Especialització (CE)
L'escola proporcionarà als alumnes les eines necessàries per al curs d'especialització triat.

Altres Monogràfics

monogràfic 01 | obert

325,00505,00

Encastat de Pedres Precioses

ENCASTAT DE PEDRES PRECIOSES

A través de la pràctica aprendràs a desenvolupar les teves pròpies eines de perforació, ajustar el burí, la peça encolat de fred i calor. També l'ajust a mà i mecànic de tota mena de joies.

monogràfic 02 | obert

Esmalt Al Foc

ESMALT AL FOC

Obtindràs els coneixements bàsics de les diferents tècniques d'esmalt al foc aplicats a la joieria. Classes pràctiques.

monogràfic 03 | obert

Gravat de Joieria a Burí

GRAVAT DE JOIERIA A BURÍ

T'ensenyarem a preparar i utilitzar els principals burins emprats per al gravat de joieria. Són classes pràctiques.