Gravat De Joieria A Burí

Descripció

T’ensenyarem a preparar i utilitzar els principals burins emprats per al gravat de joieria. Són classes pràctiques.

Preus
Intensiu – Bimensual

Tipus de Cursos

Pots triar entre cursos bimensuals o intensius.
Tots tenen places limitades.

Temari

• Presentar el taller de gravat a burí amb les seves eines fonamentals.
  • Preparar, esmolar i lustrar els principals burins: Onglette, pla i mitja canya.
  • Practicar les tècniques bàsiques del gravat a burí en superfície plana: Carreteado, línies, puntades, rebaixat i textures.
  • Introduir les normes de composició i disseny d’inscripcions, ornamentació clàssica i sanefes.
  • Mostrar els diferents mètodes de subjecció de les peces.

Metodologia

En aquest curs aprendrem a preparar i utilitzar els principals burins emprats per al gravat de joieria.

Les classes seran principalment pràctiques i personalitzades, adaptant els continguts al nivell de cada alumne.

S’abasten una varietat de tècniques que permeten gravar inscripcions i ornaments senzills.

Professora

María Lanau

DOMINA
UNA PROFESSIÓ

Amb aquests cursos obtindràs els coneixements necessaris per a exercir la professió que triïs amb total solvència i autonomia.

ELS MILLORS
PROFESSORS

Ensenyament tradicional impartit amb el coneixement i saviesa de reconeguts professionals de l'ofici. Aprendràs amb i dels millors.

Cursos de
Especialització

TRIA LA TEVA PROFESSIÓ. DECIDEIX EL TEU FUTUR.

100 HORES

Més de 100 hores dedicades exclusivament a l'ensenyament i perfecció de les diverses tècniques que requereix la professió.

TOT A
LA TEVA DISPOSICIÓ

L'escola proporcionarà als alumnes les eines necessàries per al curs d'especialització triat.

Altres Monogràfics

Kum boo

Descripció

Antiga tècnica Coreana de daurat, utilitzada per a aplicar fines làmines d'or a la plata.

Disponibilitat

8, 9, 10, 11 i 12 de Juliol.

Textures sobre Metalls

Descripció

Teoria elemental sobre els metalls. Molta pràctica en el taller. Experimentació imaginativa i pràctica en grup. És un curs bàsicament pràctic, on els resultats s'avaluaran posant-los en comú i comentant-los en grup per a aprendre tots.

Disponibilitat

15, 16, 17, 18 i 19 de Juliol.
Obert. Places limitades.

Fosa: Experimentació i tècniques alternatives a la fosa clàssica

FOSA: EXPERIMENTACIÓ I TÈCNIQUES ALTERNATIVES A LA FOSA CLÀSSIC

Descripció

Conèixer i portar a la pràctica una sèrie de tècniques de fosa ajudant-nos de materials orgànics, fàcilment manipulables i a l'abast de l'alumne.

Disponibilitat

1, 2, 3, 4 i 5 de Juliol.